Brixbox: most-reported complaints
Automated analysis of 100 public Trustpilot reviews published 2025-04-21 to 2026-09-27. TrustScore 4.7 from 149 total reviews — see the Trustpilot page. Quick answer: is Brixbox legit? Issues below reflect what reviewers reported, not findings of wrongdoing.
Reviewers most often report that customer support is unreachable, with five out of five identified complaints citing this issue. Additionally, four reviewers mention receiving faulty products, such as items with scratched panels and scuffed decals. Two reviewers also note that deliveries arrived significantly later than the estimated timeframes provided on the website.
How to reach Brixbox
These are the contact details Brixbox publishes on its Trustpilot profile, as of our last check on 2026-09-28 — it publishes no phone number there, email [email protected], address Walshaw Business Centre, Burnley, BB10 2HW, GB.
Trustpilot lists this business as no longer collecting reviews. New reviews are not currently being gathered for its profile. See the Trustpilot page for the current status.
The company claimed its Trustpilot profile on 2024-11-20 and last replied to a negative review on 2026-09-11. We last checked this profile on 2026-09-28 and found 100 new reviews. These are facts Trustpilot publishes about the profile, as of our last harvest.
What their policy promises
refund window: 30 days
“simply return the item within 30 days”
refund window: 30 days
“If 30 days has passed, we can not offer a refund or product exchange”
refund window: 7 working days
“Please allow up to 7 working days for your return total to appear in your bank account”
Quoted verbatim from the company’s own published policy (source page); complaint counts are census classifications. As of 2026-09-28.
25% of its 91 recent 5★ reviews came from accounts that had written only that one review when we captured it (the median across companies is about 39%). A high share is a reason to look closer, not evidence of fake reviews.
Sector benchmark: support unreachable makes up 100% of this company’s complaints vs a 16% median across 128 ranked companies in its sector.
Review velocity: 77 of this company’s 149 Trustpilot reviews (52%) were written in the last 12 months.
Not enough reviews to establish a trend.
What are the most common complaints about Brixbox?
Support unreachable
5 reports · 100% of complaints“I opened it to find several scratched Perspex panels; loads of scuff on the decals”
The company replied on 2026-03-16: “UPDATE: Hi Paul, It was great speaking with you last week. We’ve tried reaching you a few times to confirm that you received your replacement parts. When you have a moment, could you please let us…”
Our classifier read this reply as a template response.
“The case took nearly 8 weeks to arrive after stating it’ll be 2-5 weeks on the website.”
The company replied on 2026-03-13: “Hi Aiden, I'm really sorry that you didn't experience our usual level of communication. As you mentioned, we did have an issue with an unexpected delay with the chrome cube connectors needed to…”
Our classifier read this reply as a substantive response.
“The connection blocks are not cubic, contrary to what the instructions or images on the website suggest.”
The company replied on 2026-09-11: “We are disappointed to read this review, particularly given the level of assistance provided throughout this order, including modifying the display case to suit your specific requirements. After…”
Our classifier read this reply as a deflection.
Faulty product
4 reports · 80% of complaints“I opened it to find several scratched Perspex panels; loads of scuff on the decals”
The company replied on 2026-03-16: “UPDATE: Hi Paul, It was great speaking with you last week. We’ve tried reaching you a few times to confirm that you received your replacement parts. When you have a moment, could you please let us…”
Our classifier read this reply as a template response.
“The case took nearly 8 weeks to arrive after stating it’ll be 2-5 weeks on the website.”
The company replied on 2026-03-13: “Hi Aiden, I'm really sorry that you didn't experience our usual level of communication. As you mentioned, we did have an issue with an unexpected delay with the chrome cube connectors needed to…”
Our classifier read this reply as a substantive response.
“The connection blocks are not cubic, contrary to what the instructions or images on the website suggest.”
The company replied on 2026-09-11: “We are disappointed to read this review, particularly given the level of assistance provided throughout this order, including modifying the display case to suit your specific requirements. After…”
Our classifier read this reply as a deflection.
Delivery late
2 reports · 40% of complaints“The case took nearly 8 weeks to arrive after stating it’ll be 2-5 weeks on the website.”
The company replied on 2026-03-13: “Hi Aiden, I'm really sorry that you didn't experience our usual level of communication. As you mentioned, we did have an issue with an unexpected delay with the chrome cube connectors needed to…”
Our classifier read this reply as a substantive response.
“Completely ignored my order for 10 days then tried to blame currier service for late dispatch”
The company replied on 2026-01-06: “Hi Jason, We’ve been unable to locate any records in our system under the name Jason Charles Cooper Perry. Could you please share a few additional details so we can investigate this further and…”
Our classifier read this reply as a template response.
Method: reviews are classified into a fixed complaint taxonomy by an automated reader; every category shown is backed by at least two verbatim quotes from distinct reviews. Trends are computed from dated review counts only. Negative reviews are deliberately over-sampled for evidence depth; headline percentages use an unbiased recent sample only. Report updated 2026-09-28.